Armbandsur någon??

Sitter och lyssnar till min kompis rebeckas musik på hennes blogg. Den är så avslappnad så jag brukar sätta på den ibland och bara njuta. www.afrikabecka.blogspot.com Testa!!
Igår så hände det något roligt. Jag hade inga planer för helgen och såg framför mig att jag skulle spänndera den till mesta dels med mig själv. Så jag besstämmde mig för att åka in till zurich och gå på den stora loppmarkanden dom har på lördagar. När jag klev av spårvagnen och tittade mig runt så stod det en tjej från au-pair gruppen från svenska kyrkan där. De visade sig att hon skulle på markande hon med ensam. Det blev att vi spänderade några timmar tillsammans på markanden och pratde om allt mellan himmel och jord. Sen så gick vi vidare till en kyrka där man kan gå upp i ena tornet och titta på utsikten. Vi tog oss upp och de va så sjukt vackert. Senare på kvälls kvisten så träffades vi igen då för att gå ut och sätta oss på någon bar. Vi hittade en jätte mysig bar sen så tog vi oss vidare till en pianobar. En lyckad lördags dag blev det!!
På förmiddagen idag så var jag med mamman och pojkarn till en bondgård. Lillpojken hade svårt att slita sig ifrån åsnorna:) Har på känn att jag och lillkillen kommer att besöka bondgården ett antal gånger framöver.
Jag har blivit en sådan tidsoptimist under den senaste tiden. Jag vet inte om det beror på att jag förtillfället saknar ett armbandsur. Jag tror plötsligt att jag ska hinna ta mig från ena platsen till den andra på halva den tiden jag igentligen vet att det tar. Jag som brukar vilja vara ute i så god tid. Och allt det här relarterar ju i att jag oftast kommer för sent eller missar tåg. Skärpning!!! Som idag så kom jag försent när jag skulle åka till Baar och titta på film hemma hos en kompis. Men jag kom tills lut fram och vi hade en trevlig eftermiddag tillsammans.

Ska ta och försöka komma i säng nu!!

kram


Kommentarer
Postat av: becka b

hehe. så där blev jag också efter att jag varit i kenya. Kommer försent än dit än hit. Men börjar bli bättre på det nu. :)

2009-10-26 @ 17:17:51
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0