Dirty Dancing!!

Har precis kollat klart på Dirty Dancing. Min favorit film sedan länge. Tror att det var ungefär när jag gick i 8:an som jag fick upp ögonen för den filmen. Har sett den, ja jag vet inte hur många gånger. När jag först fick den så var den på en VHS som var inspelad från TV. För några år sedan så köpte jag den på DVD och när jag skulle se den då hade jag på svensk text. Men jag var tvungen att ta bort texten efter bara några minuter då den inte stämmde med texten från VHS filmen. Jag retade mig jätte mycket på det. Jag kommer ihåg när vi var i australien och jag köpte en tidning där. Då läste jag för första gången att Patric Swayze hade cancer. Han gick bort i september i år. Usch för det där med cancer!!



Varje gång jag ser slut scenen och de dansar till The time of my life så känner jag en så stor glädje i kroppen och jag kan inte annat än le:) Älskar det!!

Idag så gjode jag något lite oförväntat. Jag har länge tänk på att ta tag i det här med träning. Så jag gick ner till gymmet här nere i horgen. När jag stod utanför så tänkte jag, vågar jag det här för jag skulle ta reda på några saker om kort och priser. Men då tänkte jag men snälla sara du kan inte mer än göra bort dej så gå in me dej kvinna. Och det gjorde jag. Jag klev in där och började snacka med killen som stod bakom disken. Så nu ska jag dit på onsdag kväll och prov träna men en instruktör och allt. Haha.. jag som inte ens vågat haft en instruktör i sverige. Får se hur det här slutar. Killen bakom disken var iallafall jätte trevlig och ansträngde sig så mycket för att förklar allt på engelska.

Ska hinna med ännu en film nu ikväll som jag har lånat på biblioteket.

Ha en underbar kväll!!

Och tjejer( ni vet vilka ni är:)) saknar er och skulle så gärna vilja vara med er ikväll:(Måste hitta på nått när jag kommer hem. Ha det så kul ikväll:)

kramar från mig i schweiz


Kommentarer
Postat av: victoria

åhhhh o vi saknade dig ska du veta sara!! längtar tills du kommer hem! habiboa ja tycker du är klockren som ska iväg o gymma...stolt jag är över dig:). kramar!

2009-11-04 @ 20:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0