Träna, träna, träna, woohoo här ska det börjas träna

Igår så var jag på gymmet här nere i byn. Var jätte nervös när jag stod utanför. Jag hade ju en tid med en instruktör. Allt gick jätte bra, har ju aldrig haft instruktör förut. Han var så trevlig , snäll och lätt att göra med. Vi tog oss igenom passet med hjälp av engelska. Blir ännu en gång förvånad över mig själv. När vi inte förstod varandra så stod vi bara och skrattade. Hade så kul igår! Längtar tills imorgon då jag ska dit igen dock så blir det inte samma instruktör till min besvikelse:( Så vi får väl se hur det går. 
Men träningen gjorde underverk iallafall för den satt fart på mina lyckhormoner för jag har vart så glad i dag och känt så mycket livsglädje:)

Ska i väg på tyskan snart!

Ha en bra kväll!!

Kram sara


Kommentarer
Postat av: Caroline och Albin

Vad härligt! :) Jag har oxå börjat träna idag, jag och ALbin gick på pilates :)



Kram

2009-11-05 @ 19:37:46
URL: http://formentino.blogg.se/
Postat av: victoria

go habbis!! lyckohormoner e fina grejer! lycka till imorn me d kommer gå galant:). kramar!!

2009-11-05 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0