Mitt hjärta!!

Har precis läst Alfons Åberg för en febrig liten kille. När den ena blir frisk så blir ju den andra sjuk så brukar det ju bli och killarna här är inget undantag. Själv så hade jag ju kommit igång med mitt tränande och det gick ju super. Tills i söndags då jag fick andvända ett pulsband runt magen och min puls visade sig vara skyhög. Har aldrig någonsin tänkt tanken att mitt hjärta inte skulle vara i tipptopp. Det blev en jobbig söndag och måndag då jag inte kunde slå bort tanken på mitt hjärta. Jag gick och kände på pulsen hela dagen och självklart var den snabb pga att jag stressade upp mig. I morgon ska jag ta mig till gymmet igen, tror jag. Får se hur det känns, idag känns det lite bättre men ändå finns tanken i bakhuvudet hmhm undra hur pulsen är?? Hoppas så att det blir bättre nästa gång.
Har inte hunnit berätta vad jag gjorde i lördags. Jag var med min vän Sofia på öppethus på en dansskola. Vi dansade salsa och hade jätte kul. Haha jag rörde mig som en kossa. Jag fick dansa med en jätte duktig kille som gick där själv men även hade egna klasser. Han var så snäll! Eftersom allt var på schweizer tyska så fattade ja 0 men han överastt allt åt mig:) Tänk vad vissa människor anstränger sig för andra människor. Har träffat på så många exempel här!

Nu ska jag ta och vila lite!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0