Feber?? Tandborsteköp:)

Sitter i min säng nu när jag egentligen ska befinna mig på tyska lektion. Har inte tänkt på att nu när båda killarna har vart sjuka i feber att jag kanske skulle bli smittad. Nu ikväll sa mamman till mig Sara du ser väldigt varm ut, du har väl inte feber?? Eheh tänkte jag. Jo, men de kanske ja har. Det kändes ju som jag höll på att koka och visst jag är väldigt varmblodig av mig men burkar inte känna mig så varm. Hade igen speciell matlust heller, kastade det mesta. Men när jag hade packat allt till tyskan för jag beslöt mig för att gå på den och skulle precis gå till bussen tittade jag mig i spegeln en extra gång. Såg inte speciellt pigg ut så jag betämmde att det fick bli en kväll framför svt istället. Just nu skiffdar jag från att koka till att frysa. Så det var nog ett klokt beslut. Jag måste säga att jag börjar tvivla på mitt super immunförsvar. Jag har aldrig vart speciellt sjuk av mig. Inte som barn eller senare. När jag jobbade på lövstalöts förskola så var jag hemma 1,5 dag på 1,5 år:) Men från förra hösten så har jag haft feber och vart sjuk ganska många gånger för att vara mig. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon för jag vill så gärna åka med grabbarna och bada på förmiddagen i morgon. Och på lördag så ska jag till gymmet igen och få mer tränings maskiner på schemat;) Åå vad jag tycker det är kul att gå och träna. Även om den här insidenten med min höga puls och oro över mitt hjärta så tycker jag det är så kul att gå dit. Min oro har lagt sig lite över det för jag har fått ett nummer till en doktor som jag skall boka tid hos i morgon. Hoppas bara att det inte är något allvarligt. Får hoppas på det alla säger att det kan vara att jag blir nervös över en viss instruktör;) haha har inte bara hört det från en. Det ska bli skönt att få det uppkollat. 
Igår så var jag och köpte en ny tandborste. Ni kanske undrar vad det är för speciellt med det men när jag stod och skulle välja en tandborst som jag dock inte gjort på ganska länge då jag haft samma märke och modell det senaste året. JO jag fastnade för en som påminnde mig så mycket om min kära vän Victoria:) 




  Den har precis samma färger som hennes mobil som hängt med så länge.

Ha det bra mina blogg läsrae!!


Kommentarer
Postat av: victoria

haha men sara åhh va du e go! visste inte att d fanns en tandborste som påminde om mig...hihi:). borsta lugnt nu då;)... hoppas febern försvann där sen o att ni kom iväg till badet. vi hörs sen! puss!

2009-11-14 @ 10:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0