Emelie 24 idag!!!!!!

Söndag ingen! Är det bara jag som tycker att veckorna bara flyger förbi? Det är ju inte klockt att det redan är den 15 november. Hmhm vem fyller i dag då?? Jo det är ju min bästa vän Emelie:)



hipp hipp hurra för min Emelie idag!!
Saknar henne så!!

Igår så var jag till IKEA. Åt goda köttbullar igen. Mums!! Jag köpte glögg, alhgrens bilar, pepparkakshus, en amaryllis och lite annat smått. Igår såg jag på en vägg att det var 16 grader ute. Klockan var runt 16 och det var inte just någon sol. Tänk att det kan vara så fin och skönt i november. Jag ser annars november som en grå månad men inte i år. Jag var och tränade igår och det gick bra. Har kommit så långt att jag fick utöka mitt schema med några fler saker. Och idag så vacknade jag med ganska mycket tränings värk. Killarna på gymmet är så snälla. Jag tror att dom tycker det är kul att jag kommer från Sverige. Jag ska nog ta mig ner till gymmet snart för jag kommer inte att kunna träna förns på onsdag nästa gång.

Ha en bra söndag!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: emelie

Du är så söt och fin min älskade vän!! jag blev så glad och stolt när jag såg inlägget om mig! Nu har vi båda ringt om varandra så många gånger så imorn hoppas jag att vi lyckas höras;) Stor kram! Emelie

2009-11-16 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0