Doktor besök!!

Idag så var jag hos doktorn och kollade upp mitt hjärta som jag vart lite orolig över efter att det visade sig att pulsen var så hög här om veckan. Besöket gick bra, trevlig doktor, men dock så var pulsen alldeles för hög och jag fick medicin som skall ta ner pulsen. Jag fick även lämna blodprover och göra ett EKG (eller va det heter). Ska dit igen om en vecka och kolla upp hur lilla hjärtat mår då. Ingen träning får det blir det den här veckan:( Det känns väldigt tråkit! Kommer att få tränings abstinent!!
Har precis haft ett långt samtal med Emelie efter att vi har ringt om varandra ett antal gånger. Vi har alltid så mycket att prata om. Tror inte vi någon gång kommer att sitta tysta och inte ha något och säga varandra. Saknar henne så!!



Här på bilden ett hjärta är
som jag nu i kroppen bär
jag fann dig i fjärran där
min dröm så länge vart kär 

Ps. Sjukt avundsjuk på mina vänner som snart befinner sig i australien

/sara
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0