London på lördag:)

Om fyra dagar så är jag i london:)
Idag så köpte jag aftonbladet och fick då med en guidebok om london. Tror att den igentligen skulle ha kostat typ 50 kronor men det hade inte kassören tagit betalt för och jag märkte det när jag kom hem. Nu åker vi ju med våran egna privata londonguide Jessie så bok kanske inte behövs men tänkte att det var kul att läsa lite om staden innan. 



Förra gången jag var i london så var det under första advent och det var kallt. Så jag hoppas att det kommer att vara lite bättre väder denna gång.

En liten påminnelse till alla er där ut, glöm inte bort att ta en extra titt upp i träden och på marken för det växer så det knakar där ute i dessa vår tider.

Kram sara

   


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad kul att åka till London - hoppas ni får det riktigt trevligt och med fint väder! Sugen på lite fika nästa vecka? Så kan du komma och spana in litte pysselsaker på samma gång :-) Kram

2009-05-07 @ 20:17:40
URL: http://formentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0