Välkommen till världen!


Idag har jag vart och hälsat på Hanna och Johans lilla pojke. Namnlös än:) Så liten och söt!
Han föddes i går morse den 18/5 kl 7.53



Tänk att vara så liten. Det var med lite skakiga armar som jag tog emot honom i min famn. Men ack så häftigt det är att få hålla en sådan liten kravat.



Hoppas att jag också får uppleva att bli mamma en dag!

Igår så fick jag ett jätte bra samtal. Önskar så att det kommer att gå vägen. Nyfiken??:)
Hemma hos mig i allt huller och buller så finns det en gammal mangel som är till salu. (Nån intresserad??) Nå, den bara stod där och jag skulle vika ihop lite sängkläder. Varför inte prova:) Så inatt låg jag i en nybäddad säng med manglade lakan. Det är jag inte bortskämd med.



Ska kolla lite på Tv nu innan jag ska sova.

Kram sara


Kommentarer
Postat av: victoria

håller tummarna att det går vägen habiboa;)!! o klart du kommer bli mamma o inte vilken mamma som helst utan den bästa mamman i världen:). ses imorn eller på fredag:)! KRAM!

2009-05-20 @ 14:57:33
Postat av: becka

håller med victoria. Tror också du kommer bli den bästa mamman i världen. :)Verkligen mysig bild på dig och sötungen. Kram Beckan i lingonskogen

2009-05-21 @ 08:58:54
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0