En dag bland tomtar:)

Idag så har jag åkt traktor och kärra:) Vi var på beök med hela barn gruppen hem till en av pojkarna på avdelnigen. Vi fick grillade korvar och saft. Vi fick uppleva en riktig tomte skog. Längst en stig i skogen så har dom som bor i närheten satt ut massor av fina tomtar. Ett hundratals tomtar var det nog säkert. 



Söt, eller hur? Ska nog lura med mig Emelie på en liten pic nic nån dag ut till tomtestigen. 
Vi matade kossorna och tittade på fåren också. Den obeskrivbara naturen som en dag på landet ger fick vi också skåda.



I måndags så var jag och besiktade bilen. Och på lappen som jag fick av besiktinings farbrorn står det Fordonet har godkänts vid kontrollbesitningen:) Å va skönt det är att åka därifrån med en godkänd bil. Och jag tror att min pappa känner en stor lättnad uppe i himlen han också över att bilen gick igenom. 

I sommar kommer jag att spendera en tid ombord på olika båtar. Först så ska jag åka Birka tillsammans med Emelie, Victoria och Malin. Sen kastar jag loss med Jennie, Jessie, Hanna och Emma på cinderella. Efter det så tar jag och min stora familj oss över till riga. Det blir att semestra på däck i sommar:)

Till er som följer min blogg hoppas ni tycker om att titta på kort. Jag älskar nämligen att ta kort. Så många kort blir det på bloggen:) 



Även på mig själv då och då:)



  
    

Kommentarer
Postat av: Rebecka Bergenwall

du är så söööööt!!

2009-05-28 @ 07:23:55
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0