Loppis!!

Har precis kommit hem ifrån en akut utrykning till sofie. Hon jobbar natt och en granne smsa att lyset på hennes bil var på. Självklart så hjälper jag till när det behövs, precis som sofie har gjort för mig:)
Imorgon ska jag besikat bilen. Håller tummarna att det ska gå bra.

Här är min nya frukost service som jag har köp till mig själv. Jag hade samlat ihop en slant på DUKA  som nu ska läggas ner. Jag fick lite panik över att hitta nått. Det blev en kosta boda service som jag är jätte nöjd med. Har redan test provat den:)


En händelse från helgen är ju att jag och Hanna stod på vaksala torg på loppis. Vi hade ju inte så tur med vädret men vi hade jätte kul ändå. Vi fick in en slant också! Folk är ju helt tokiga på loppis. Det måste nog upplevas för att förstå hur  dom beter sig.



Det här en vacker bild från min och jennies promenad idag



I torsdags så var jag, emelie och victoria på dragon palace och åt sushi. Det är en av våra favorit resturang. Sen så åkte victoria med mig hem och vi kollade på australia. Många minnen från våran resa väcktes till liv igen. Filmen var jätte bra och jag tror att det är något speciellt med outbacken i australien.

Sov gott!
sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0