Örebrotripp

Nu har jag kommit hem ifrån min örebro visit. Jag har hälsat på min vän Rebecka som bor där och hade födelsedag igår. Vi hade det jätte mysit och avslutade idag med att sitta i en liten skog och hade lite fika med oss. I bilen så hade jag lite sällskap av min brors GPS. Jag hade aldrig advänt en sådan så det blev ju en ny erfarenhet. Jag gav den fulla ansvaret att köra mig rätt och rätt kom jag:) Hade dock lite små problem med att ta mig ut ur örebro men det gick till sist.  
Nu är det bara en vecka kvar tills jag ska till london. Vi åker på lördag morgon och kommer hem på tisdagkväll. Ska bli så kul att komma iväg lite. Hoppas att bli bra väder bara så man får uppleva london i häligt vår väder.

Nu har jag inte kissarna på besök längre,bara för att vi kan fixa lite i huset. Saknar dom redan!!
 

Greta med sin favorit råtta:)

Hoppas ni har haft en bra helg!!

Kram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0