Grattis Norge!!

Gratttis Norge:)
Till både vinsten igår och till er stora nationaldag. Jag tycker lite synd om sverige som inte har någon som helst tur i schlager Em längre. Marlena var inte min favorit i från den svenska schlagern, långt ifrån faktiskt. Men jag tyckte hon va rätt duktig igår iallafall. Min stora favorit igår var faktiskt finland:) Tyckte deras låt var jätte bra. Men det tyckte ju inte resten av befokningen tydligen.
Min kväll igår framför shlager EM spenderade jag tillsammans med sofie och min bror och hans familj.Innan så grillade vi. Grillad rostbiff är min mya favorit på grillen.
Ikväll så ska jag kanske åka över till victoria och fira hennes mamma som fyller idag.
Nu ska jag nog ta och googlea på varför vi firar sveriges national dag. Kom och tänka på det när jag såg min flagga vaja precis här bredvid mig. Lite pinsamt kanske att man inte vet något sådant. Norges nationaldag dag har jag dock koll på:)




Ha en solig dag

kram sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0