Emelie kväll!!

Om dryga halv timmen så kommer min vän Emelie över till mig och vi ska ha en mys kväll:) Jag har hyrt en film, 2 dagar i Paris. Jag har aldrig hört talas om den men efter att ha läst på baksidan så tänkte jag Det här är en riktig Emelie och Sara film:) Hoppas vi gillar den. Jag har köpt Cheez Ballz också och det är också en liten typisk Emelie-och-sara-myskvälls-pryl.

 

Idag så var jag över med resväskan som jag hade lånat av min bror. Jag kom lagom till middagen så då bjöds jag på Kyckling och strips. Mums!!

Nu dyker nog Emelie upp snart så jag ska nog fixa lite innan hon kommer. 

 

Emelie och jag i våra fina leopard outfit!

Ha en bra kväll!







Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vilken fin bild på dig o emelie!! grrr;)

2009-05-18 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0