otekniska sara

Jag är så oteknisk man kan bli. Det kommer nog att ta en stund för mig att förstå hur allt det här med bloggen fungerar men så småningom så ska jag väl också lära mig. Hoppas jag!!
Just nu så sitter jag här med mina små kissar, wille och greta. Har fått låna dom av hanna så jag har lite sällskap. Nu ska jag nog försöka slita mig från datorn och min nya blogg så jag kan mysa lite med mina kisssar. Ska nog göra en kopp te och fixa mig för natten så jag efter sex and the city kan hoppa i sängen. Tusan också kom just på att jag måste bädda rent sängen först. jobbit!! 
Ha en trevlig kväll!! 

                                            
kramar sara

Kommentarer
Postat av: becka

Å så söta kissar! Vill också ha kissar här. Känns lite ensamt bland alla böckerna ibland.. ;)



Äntligen har du blogg! Och du är inte alls så oteknisk som du tror. Det är bara att försöka och upptäcka. Blogg är skoj.

Puss. Lingonskogen.

2009-03-30 @ 22:13:01
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: victoria

habiboa:) d va snabba ryck! va kul me blogg:), ska följa den vareviga dag;). tycker solskenssara var jättebra namn (snäppet bättre än bloggibloggsara;)). du är ju en sol habiboa, att jag inte tänkte på det när vi snacka... hörs imorn! kram kram!!!

2009-03-30 @ 22:24:04
Postat av: Caroline

Hej Sara! Ja kommer följa din blogg, älskar bloggar :) Hoppas allt är bra med dig, det va ju jättelängesen vi träffasde. Kramis Carro

2009-03-31 @ 12:49:10
URL: http://formentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0