I all röra!!!

Sitter just nu kl 00.15 i mitt vardagsrum som är kaus. Fullt med icke vardagsrumms möbler som tecker den största ytan av golvet. På bordet som är över fullt med saker har jag gjort en liten plats till min dator och ett fat med ljus på. Nu håller min syrra och hennes roine på med att måla och tapetsera för fullt här hemma. Och det luktar inte gått:( Det är en stark doft som jag tror ligger bakom mina huvudverkar den sista tiden. Ska försöka hålla mig borta men det är lite svårt när man älskar sin egna säng:)
Ikväll så har jag vart på presonal fest. Jätte god mat bjöds det på, fläskfile med wokade grönsaker och klyftpotatis. En tårta gjord av marräng och vaniljvisp som toppades av daim fick vi till eftrerätt. Tårtan var fryst så det blev som glass nästan.

Min båt tur som jag gjorde i onsdags med mina vänner var jätte kul. Det blev en lugn resa som bestod av mest 65+ are men va gör det när man åker med sina bästa vänner:) Dagen efter
så uppträde Maverick som han hette. Han hade en jätte bra låt som heter pretending. Jag tyckte den va så bra att jag köpte hans singel. Så hetast på min sterio just nu är Maverick:)



Det blev en tidig morgon i säng efter ett par timmar på disco golvet. Mr DJ:s musik knäckte;)
Imorgon ska jag in till sofie och ha mys kväll. Längtar!! ska nog till gränby centrum i morn me och lämna in engångsameran som följde med på kryssningen. Sen någon dag i nästa vecka ska flickorna samlas och få sig ett gott skratt till korten.



Är så nöjd med min nyinköpta klänning som är så fin!!

Ska nog sätta på en film och ha lite fredags mys med mig själv:)

Kram sara




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0