måla måla bort din sura min

Sitter hemma hos sofie i hennes säng och tänkte blogga lite. Just nu har jag lite problem med att var hemma i bälinge då de målas där. Färgen luktar jätte mycket och har nu satt sig i det mästa. Har lite smått panik över det nu när jag ska till nogre på onsdag och hälsa på hos en familj som jag har sökt jobb hos. Vill ju inte lukta målarfärg när man ska göra ett så gått intryck som möjligt.
Idag så har jag och sofie vart och hälsat på hennes kompis lilla bäbis. Lukas en månad gammal:) så söt!! sen så har vi vart och köpt en MP3 till mig idag, hoppas den blir bra tänkte ha den när jag ska korssa landet på onsdag.
Sen så köpte sofie jätte söta små vanilj badsalt på gysk.
Har prov testat det redan:) 



Sen så har jag vart med Victoria och tränat idag, duktiga sara!!!

kram sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0