Norge i morgon:)

Nu är det dax jag ska till norge i morgon och hälsa på hos en familj som jag har sökt ett au pair jobb hos. Jag hoppas verkligen att jag får det och att dom kommer att tycker om mig.
Jag är super nervös!!!!!!

Jag har fått låna en liten ängel av sofie som jag ska ha med mig och som ska bringa mig tur:)

En sak är skönt om jag inte får jobbet i norge( som skulle göra mig lite knäkt) så erbjöd min chef mig jobb på min förskola där jag är nu och att dom vill ha mig stärker mitt självförtroende. Jag brukar ha svårt att tycka att jag själv är duktig på saker men jag tycker faktiskt att jag är duktig när det gäller att arbeta med barn om jag får säga det själv:) Det bästa motot jag har hört inom barnverksamheten är

Ramar och Kramar

Jag försöker nu för det mästa att utgå från det. Ett barn behöver tydliga ramar men också mängder av kärlek och kramar:)det selar ingen roll om ett barn är snäll, skrikig, blyg, hörs högst hela tiden eller har svårt att hantera sina knuffar. Alla barn behöver kramar, massor av kramar:)

Nu ska jag ta och varva ner och se så att jag har packat allt!!

Kram sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0