En helg i action

Jag har haft en fullspäckad helg med massor av roligheter:) Men förts måste jag bara gatulera carro och johan som har fått en liten albin. Ja tror att carro är en av mina trogna bloggläsare, själv så har precis tittat in i hennes blogg och sett alla söta bilder på lilla pojken.
Fredagen började med att jag och hanna åkte och kollad in byggdegården där det skulle vankas bröllop på lördagen som vi skulle servera på. Sen efter det bar det i väg på lill saras student. Och oj va vacker hon var. Klänningen hade hon själv sytt och jag var måttligt imponerad.



Systrarna rebecka och sara!
Efter mottgningen som höll hos familjen Boström åkte jag hem till Hanna och viktor där det bjöds på grillat. Sen så tog vårt lilla gäng som bestod av Sofie, Anneli, Hanna, viktor, Bosse och Roine oss till liljekonvaljeholmen och dansade till scotts. Ett jätte mysigt ställe där jag fick en dans eller två.



Fika paus!!

I lördags kl 12 var vi på plats i skuttunge där jag, Hanna, Jossan och Emelie serverade på ett bröllop. Hur kul som helst. Jag har nu serverat på tre bröllop och jag bara älskar det. Att få springa runt blad fin klädda människor och förgylla någons så speciella dag är något jag vill göra många gånger till.

              

Bruden, Emelie och Jossan



Kvällens bartendrar var Jag och Hanna:) Det gick jätte bra och en hel del dricks drog vi in också.
När kl var 03.12 så lämna vi stället efter att ha hjälp till att städat. Mina fötter värkte så mycket på slutet att jag nästan ville gråta men det var ju inte så konstigt när man hade jobbat i 15 timmar nonstop.



En vacker blomma fick vi med oss från bröllopet!

Idag så har jag vart och firat Anneli som fyller på onsdag och Roine som fyllde i fredags. Nu ikväll så har jag träffat Victoria. En mys pys kväll med vännen min.

Nu ska jag ta och hoppa i säng så jag får lite nya krafter till denna nya vecka som kommer.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

nämen. Hur jag ser ut! Usch!



Kram på dig pussen.

2009-06-08 @ 20:05:55
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0