uppdatering!!

Inge jobb i norge:( Hade en jätte trevlig resa till Oslo och hälsade på oss en familj. Men icke ville dom ha mig. Nu ska jag ju inte bli bitter för det. Kanske har allt sin mening;) Sa ifrån mig ett erbjudande jag fick på min förskola idag. Jag fick skriva på ett papper där jag tackade nej. Kändes lite jobbigt för stunden men ganska skönt eferåt. Igentligen tycker jag att jag är knäpp som säger nej till ett jobb men jag vill så gärna upptäcka mer av vår värld än bälinge:) 

Nu till lite uppdateringar som jag gjort 

Först så for jag ju till norge och fick se vackra oslo. Jag fick följa med på en au pair träff till svenska kyrkan. Dom hade avslutning så  vi grillade och lekte lekar. 
Resan gick jätte bra tur och retur:)
Midsommar firade jag på en camping i östhammar tilsammans med Sofie och min brors familj. Älskar att campa!! sammanfattning av helgen är grillning och myspys:)
Igår så va jag och victoria på bio. Vi såg the propoisen eller hur det stavas:S
Annat som händer i mitt liv just nu är att min syster anneli med co har flyttat till mig. Nu är jag inte längre ensam i huset.

Tänkte lägga in lite kort men orkar inte just nu. Kommer i morn kanske!!

Kramar sara


Kommentarer
Postat av: becka

Jag hejar på dig. Du får ett jobb snart ska du se. Kanske ett jobb bættre æn du någonsin hade tænkt dig. Mm, allt har nog en mening. :)



KRAM till dig (och ps. gott att du inte ær ensammer hemma længre då).

Becka in the lingonskog

2009-06-23 @ 10:44:56
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: victoria

tror oxå att det hade sin mening på nåt sätt habiboa...vem vet vart du hamnar som aupair nu;). det blir en lycklig familj som får dig iaf:)! vi ses på fredag:)!! KRAM!!!

2009-06-23 @ 12:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0