mina duktiga vänner!!

3 dagar sen var det jag skrev här sist. Blev lite chockad över det för jag trodde jag hade skrivit i lördags. Men det hade jag ju inte. Tänkte skicka lite grattis hälsningar via min blogg ( tror att dessa flickor läser detta:)) Mina fantastiska vänner som har klarat av ett helt år på universitetet. Victoria som läser till sjuksyster och Rebecka som läser till lärare. Ni är så duktiga, är så stolt över er
Jag tror inte det finns många människor som är så givmilda och snälla som min Victoria. 100 kronor gav hon till en helt främmande människa idag. En människa som hade fått lite problem me bilen och behövde lite bensin. Det ska vara en habiboa för att vara så snäll:)
I lördags så var jag, soie, hanna och anneli ute och åt på nya Salt. Grillad kyckling belv det med god advokado dip. Sen gick vi vidare och tog oss varsin drink. Dock inte så god men det var trevligt ändå:)

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: victoria

åh tack sara gulliga du! o jag är stolt över dig, go for it den 17e juni säger jag bara;)! KRAM!

2009-06-02 @ 21:46:20
Postat av: becka

Hihi. Klart att jag läser detta. Man tackar och bockar så mycket. :)

2009-06-03 @ 10:18:45
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tack för dina uppmuntrande bloggar;) I love it so mucho.. Fantastiska o lyser upp min dag.. Önksar dig sara en underbar dag o helg

Kramisar

jessica

2009-06-04 @ 11:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0