Blod åt folket:)

Sitter nu igen mitt i natten och surfar runt på internet. Att man alltid vänder på dygnet när man är ledig. Jag iallafall gör det. Idag så har jag vart iväg och gjort en stor insatts för mina medmänniskor. Lämnat blod har jag gjort. En självklarhet för mig. Det borde nästan vara obligatoriskt för alla som kan. Min uppmaning LÄMNA BLOD IDAG:) och så söta dom är som jobbar där. Så omtänksamma och när jag skulle gå så sa sköterskan till mig. Tack för att du kom:)
Min riga resa som jag gjorde förra veckan blev en succe. Jag hade jätte kul och allt gick bra. Våran Adde fyllde ju 18 på onsdagen så det blev ju en del hängande i baren för honom:) själv så beställde jag en drink av Håkan ( bartenern på TV) jag skulle ha en italiensk mojjito men han avrådde mig och gjorde en god blåbärsdrink istället, ett bra val tyckte jag:) alla mina syskon var med på denna resa och fast vi är fyra barn födda på tre olika decennium så stod vi tillsamman och rockade loss på dansgolvet. Fast att vi inte är jämngamla så har vi så kul ihop ändå:) Vi tre systrar älskar att dansa och det sägs att både mor och far var duktiga på det. Kanske går det i generna:) Roines teori:) 
Vi fick gå runt i Riga under en dag och vilka vackra fynd jag gjorde där:) 

En fin ram!


Ett magnet arm/ halsband för 28 kr:)

I lördags så var det fest hos systrarna karlsson. Jätte kul!! femkampen knäckte:)



Här snurrar jag runt en bandyklubba 10 gånger. Försöka att springa rakt efter är det inte talan om:)

Idag så träffade jag min kusin chris som bor i schweiz. Det visade sig att vi kommer att bo ca 30 min med bil ifrån varandra när jag flyttar dit:) Snäll som han är så ska han ta en del av min packning i sin bil. Bra bra!! fick även hjälp utan honom att översätta det tyska kontraktet. Jag hade översatt en hel del själv:) Tror att jag kommer att åka den 1 september.

sössa sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0