seg på att blogga

Nu var det ett tag sen sist igen. Glömmer bort att gå in på dator, kommer oftast på det när jag redan ligger i sängen men då är jag redan så trött.
Så vad har jag haft för mig då? Jo, jag har vart på en kryssning med Jennie, Hanna, Jessie och Emma. Va myssit det är när det är sommar och man kan dansa ute på deck.
Jag har träffat min vän shakawan efter massa år:) Och nu ska han och jag åka till furivik på lördag. Jag var där förra veckan tillsammans med Pernilla, Hanniss, jottan och lilla noel. Shakakaka blev lite avundsjuk på att jag vart där så nu ska jag ta han dit.
Jag hade ju semester förra veckan och man kunde väl inte ha en bättre semestervecka i väder väg. Jag badade massor. Jordgubbs plockning blev det också.
Nu har jag börjat jobbat igen och jag är köksansvarig denna vecka. Igår bjöd jag på vofflor. 50 st vofflor stod jag och gjorde. En liten kille sa till mig då Sara du är ju duktig på det här:) söt!!
Just nu är jag husvakt så nu har jag ett helt hus för mig själv. Det är broden min som är på semester. Sofie kom idag och hälsade på och vi grillade.

Nu ska jag ta och hoppa ner i soffan och sätta på en film.

sara


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0