Lite blogg frändringar

Kände lite för att piffa till bloggen lite:) Eller snarare få en ljusare med lite mer sommar känsla . (Rebecka jag vet. Jag ska fixa min blogg. Men tiden räker inte till:) )
Idag så har jag vart och tränat. Hehe de gick lite små trögt men jag orkade hela passet iallafall. Det var ett stång 75 pass om det säger någon:)
Och gissa vad jag lyckades med idag. Paja vänster fram lampgals. Typiskt!! Det hände när jag skulle parkera. Tur att man har några bil experter i familjen:)

Jag har just nu så mycket i hjärnan som snurrar runt runt där inne. Känner mig lite ofokuserbar. Det  är tankar om jobb, framtiden, pappa, plugg och mitt liv som inte faller på plats. 
Pust!!! 

Men det ordnar sig nog:)
 
Ska sova nu!!



Kommentarer
Postat av: jess

åååh vilken fin rosa blogg!!!! Finast!

2009-07-15 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0