Jennie och mys:)

Idag så började ännu en arbets vecka. Den sista innan min semseter. Fint väder idag innebar en tripp till stan med våran lilla barngrupp på sex barn. Vi gick och hälsade på hos fåglarna i svandammen och sen så åt vi lunch på max. En uppskattad utflykt blev det.
Snart så kommer Jennie att dyka upp som mej. Vi ska kolla på Patrik1,5 och så ska jag bjuda henne på middag potatis och kyckling( om det kommer att bli klar någon gång, är lite skeptisk).
Igår så var jag på arlanda en snabbis och träffade en familj ifrån Bryssel. En jätte söt och trevlig familj. Hoppas att jag får träffa dem igen:)
Min furuvik resa som skulle ha vart i lördags blev inte av. Istället blev det bio men Shakawan och vi såg ice age. Har inte sätt dom två första filmerna men det ska jag nog göra nu. 
 Nu måste jag sluta!
Ha en bra kväll:)

Kommentarer
Postat av: victoria

men sara har du inte sett ice age 1 & 2...det måste vi ändra på;). dom knäcker ju!!! ja tycker d va bra att inte furuvik blev av då kanske d finns chans att en habiboa får åka me nästa gång:)! kram kram!!

2009-07-13 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0