Schwiez nästa:)

Nu har jag bestämmt mig det blir ett år i schweiz för mig framöver:) Famlijen ville jätte gärna ha mig och jag tycker det känns jätte bra. Läskit. Mycket läskit. Vet inte riktigt vad som tagit åt mig men det ska bli jätte kul. Ska jobba där som au pair åt två små pojkar. Och framför allt så ska jag ta mig tid att fundera över mitt liv och allt som har hänt under mina 24 år 5 månader och 7 dagar här på jorden. Ska fundera vad jag ska ha för mig i livet. Fundera ut vad jag vill, vad jag känner och vad jag tycker. Har inte alltid haft tid till det förut.

Wiii haha ojoj jag i ett helt nytt land ensam med nya människor och tyska å engelska. HAHA får se hur det slutar:)
 


(Padda varning:))

Nu ska jag ta en stort hopp in i en nu period i mitt liv.
 Önska mig lycka till!!

Skriver mer om detta snart igen:)

Kramar Sara


Kommentarer
Postat av: victoria

åhhh bästa kompis!! är så GLAD för din skull! det kommer gå galant för dig i schweiz!! va roligt! o du kommer knäcka på engelska och tyska sen;). fin rosa blogg du fixat förresten...mi like! o kortet e klockrent...hopp hopp här kommer en habiboa flygandes ut i vida världen;). älskar dig vännen! hörs sen. KRAM!

2009-07-17 @ 13:59:15
Postat av: becka

JIHOOOO!! Å VAD KUL!! Det kommer bli så bra. Schweiz ær bættre och ænnu vackrare æn Norge. Visste det. Du skulle få något ænnu ænnu bættre.



Aaaah. Jag ær verkligen så glad just nu. Så glad att du ska få gøra något annorlunda och kul.



Kram från din becka.

2009-07-17 @ 18:52:38
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: jess

Grattis vännen! Va kul du kommer ha, hoppas man får hälsa på sen. Kramar

2009-07-17 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0