Sara idag:)

Grattis alla saror på sara dagen. Själv så har jag fått några grattis sms och så kom min bror med fru och gav mig en handplockad sommarbukett. Jätte vacker!!



Igår så var jag ut och åkte båt tillsammans med Hanna och Viktor. Vi var i östhammar i Viktors pappas sommarstuga.Vi stannad till på sjön intill några klippor. Super mysigt!! Jag hoppad i med flytvästen. Tycker det är så skönt när man ligger och flyter i den. När det var dax att vända hemåt så ville inte båten starta igen. Så där satt vi på sjön och intekom någonstanns. HAHA:) till slut när vi hade stått och viftat med armarna åt några båtar så stanna en till slut. De bokserade oss en bra bit till en brygga där viktors pappa plocka upp oss och båten. Det blev ett riktigt äventyr:)



Viktor bakom ratten



En riktig sommar dag!



Min favort Hanna:)

  

Igår så var jag hos jessie och vi firade hennes födelsedag. De bjöds på jätte god tårta och efter det så blev det en tur till flustret.



24 ljus



Jag och mina vännen Jessie och Jennie:)

I morgon ska det bli en dag på stan med Sofie. Ska kolla in rean tänkte jag. Sen blir det kalas för adde här hemma.

Kram sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0