Sol sol strålande sol:)

Tack för alla fina komentarer ni ger mer:) Blir jätte glad!!
Idag så är det strålande väder här. Vaknade dock till spöregn men nu känns det som en underbar oktober dag. Lite konstigt för det är ju fakrtiskt den 8 december. Men men!!

Igår så var jag och lill killen till Lindts julmarknad. Köpte massor av chocklad. Mums!!

På lördag så är det lucia för min del, det ska bli så kul!!
Kolla in om ni vill.

http://www.ikea.com/ch/de/store/spreitenbach/activities 

Jag är lite seg med mitt bloggande och själv sidan ska vi inte parat om. Men när jag får en stund över så ska ja ta mig och fixa den.
Massa bilder har jag också som jag vill dela med er.

Nu ska ja strax utergå till jobbet!!

Kram sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0