så länge sedan...

Ja nu var det länge sedan som jag skerv på bloggen. Det har hänt ganska mycket sen sist så jag vet inte vart ja ska börja.
Men först så måse jag säga att lucia uppvsningen gick jätte bra. Kramp i armarna men det var en häftig upplevelse helt klart. Många konstiga blickar, många leende och så min underbara au pair familj som så snällt var och tittade på mig:)



På kväll efter lucia så träffade jag några vännen och vi tog oss till ett ute ställe och dansade av oss lite. Kul!!
Sen så den 15 begav jag mig tillsammans med min kusin hemmåt till vackra sverige. Vi korssade tyskland för att sedan hoppa på en färja som tog oss till göteborg. Vi fortsatte dagen efter med at köra i riktning till uppsala. Och äntligen så är jag hemma! Resan hem gick jätte bra!
Vilken glädje man upplever i kroppen när man träffar människor man älskar. Att jag betämmde mig för att bo i ett annat land för en tid och vara ifrån min familj och mina vänner är jag nöjd med, men att för evigt vara ifrån dem skulle jag nog aldrig klara. Älskar dem så!!
Här hemma har jag nu vart i 3 dagar och har vart ganska effektiv med att hinna med så mycket som möjligt. Jag hade en mys torsdag hemma på hemringe vägen 4 sedan så har jag befunnit mig i gränby centrum några gånger. Både i affärena men det känns som jag mest har hängt på lindas resturang:) Jag har hunnit med att vart ute på dans med syster Sofie, träffat mormor och farmor och vart på julmiddag hos min bror.
Hur veckorna kommer att se ut här nest har ja väl si så där koll på men jag jag ska gör mitt bästa med att hinna med alla och allt:)

Den 17 december så hade min älskade mamma vart borta i 18 år. Och jag kommer ihåg det som igår fast jag var så liten. Att jag hann hem just till denna dag och få besöka hennes grav betyder så mycket för mig.

Nu ska jag ta å sova!

kram kram 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fin du va som Lucia!

God Jul Sara!!!



Kramar från Caroline, Johan o Albin!

2009-12-22 @ 22:57:20
URL: http://formentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0