Min dagar i lite bilder

Idag så har jag jobbat sista dagen i köket. Jag bjöd på pannkakor som redan va färdiga och som skulle bara värmas. Jag todde det skulle gå lätt med ack va fel jag hade. Hade de första pannkakorna inne för länge i ugnen så dom blev jätte hårda. Men allt gick bra till slut. Igår blev det en stor hitt med fisken. Jag gjorde en ketchup/chilli sås som alla älskade. Till och med en mamma som var där på inskolning kom in till köket och tacakde för den goda maten:) 


ja i action i köket:)
Kan dock inte ta åt mig hela äran för den goda såsen för tomtens fru hjälpe mig:) lite.

I tisdags kväll så var jag och victoria på besök hos våran vän shakawan. Vi hade en mys kväll med tacos och film. Det var första gången vi var i han lägenhet och den va så fin:)


Efter några timmars sömn hos shaka så bar det iväg till jobbet på morgonen. Va så trött efter jobbet att jag tog en liten power nap sen så var det bara att ladda om på nytt när Hanna och Victor skulle komma på middag. Sen så bar det iväg till etage. Vi hade ju lovat att ta med adde ut som nyss fyllt 18. Det blev en myssig kväll för han med syster och moster:)



Moster och adde!



sötisar:)

I morgon så ska vi till Stefan på kräftskiva. Kanske blir det ett dopp i poolen om vädret tillåter. Annars imorgon ska jag åka runt och shoppa lite inför lördagen:)

Lite bilder från min och emelies tripp till kapplasse:)



Å va vacker



Vilken utsikt!!

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0