En lyckad fest!!

I dag så har jag vart  på Thun´s och shoppat loss:) Det blev två par jeans (ett par stuprör som min söta jotta lura på mig:)) ett par fina stövlar och en tjock tröja och ett par mys byxor:) allt som allt blev det runt 1300 kr.
 I lördags så hade jag ett litet avskeds party tillsammans med mina vänner hemma hos mig. Det blev en lyckad kväll med grillning och sedan utgång. Det serverades grillspätt med potatisgratäng. Mums blev det!! Dom som förgyllde min dag var dessa pärlor till vänner

 

Emelie pemelie kom så klart



och så klart min söta kusin



Utav Victoria, Emelie och Malin så fick jag en av mina bästa presenter någonsin. Å va jag älskar mina kompisar:)



Om det är något som jag har haft turen att få här i livet så är det underbara vänner. Detta kommer att vara en prioritet sak i resväskan som snart ska packas inför mitt nya liv i schweiz.

Nu börjar klockan att bli mycket så det är nog dax att sössa lite.

kram sara

Kommentarer
Postat av: victoria

åh va drygt...skrev ett inlägg nyss men datan haka upp sig o allt försvann. men bästa habiboa du är bäst! puss på dig så ses vi nästa helg;)!

2009-08-19 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0