wiiiiii snart åker jag:)

Nu har resfebern satt sina spår. Jag börjar bli nervös och en stressig panik känsla har rotat sig fast i mig. Nervös för att flyg själv, stressigt för jag hundra eller snarre tusen saker att fixa och panik för att jag faktiskt snart ska åka. Men det blir nog bra. Kl 9:45 på tisdag lämnar jag arlanda och håll tummen för att jag slipper skakningarna och att jag inte vimsar bort mig på flygplatsen. Är ju van att ha min victoria när jag befinner mig på främande flygplatser runt om i världen:)
Idag så har Hanna hjälp mig att köra alla mina prylar till västerås där de ska förvaras medans jag är borta. Jag är så trött på alla dessa banankartånger att jag önskar att jag slipper se några under en lång tid. Men allt gick bra och nu står allt på plats. Träningsvärk är nog att väntas imorgon efter allt kånkande.
Imorgon så är schemat fullspeckat.  Först ska jag ta med farmor till gränby och träffa linda där på en fika. Det ska hinnas med att växla pengar, köpa nått på new yorker där jag har presentkort som snart går ut, träffa lilla liam kanske, träffa shakawan och försöka få in jennie och emelie en stund. HAHA det är sex saker de, tror att jag fixar fyra men jag hoppas på fem och önskar att det blir sex:)
På lördag så ska jag och Victoria åka på kryssning. Kankse lite dålig tajming men det var den ända helg som passade. Det ska bli jätte kul:) 

 
Victoria på Malaysias flygplats. Den renaste flygplatsen vi vart på.



Flygplats väntan.

Nu är det sov tajm.
Längtar tills jag får ringa Victoria imorgon som kom hem från kreta idag. Det är inte ofta det går en vecka och vi inte pratar med varndra.
Kram sara

Kommentarer
Postat av: victoria

åhhh älskade vän! d kommer gå galant för dig ute i vida världen:)! va gullig du är! ska oxå iväg till gränby me gänget nu på fm så vi kanske stöter på varann där;). annars ses vi imorn:)!! men ja ringer snart i vilket fall! saknar dig såå!! kram kram!

2009-08-28 @ 09:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0