Tass...tass..

Typiskt, missade Äntligen Hemma ikväll:( hade sätt fram emot att se det. Men men får kolla reprisen på söndag. Ikväll så har vi gått igenom massa saker här hemma. Vem som ska ha vad. Det blev en hel del kartonger till min loppis samling:) Någon tidig morgon ska jag och Hanna ta oss till vaksalatorg men alla saker. ( Håller på att rensar ut vårt hus i Bälinge)
I dag så har ja sett på teater på min förskola( där jag just för tillfället jobbar) Det var några fröknar som spelade upp berättelsen från boken Tass tass smyg smyg. Det va jätte kul! Boken handlar om en räv som snor höns av en bonde. Bonden försöker att stoppa räven men det går inte så bra.
Imorgon så ska vi ha påskbord på förskolan. Få se om det kommer nån påskkärring på besök:)



Ska snart kolla på sex and the city när det börjar sen så ska jag ta en tur med min bil som Jippppiiii äntligen står här hemma på uppfarten igen:) ska vara en snäll moster som ska köra hem adde ikväll.

Kramra sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0