En mys kväll

Nyss så knackade det på dörren och två små pojkar stod på trappen och sålde majblommor. Självklart så kunde jag inte motstå att köpa. Så nu har jag två stycken maj nålar:)



Igår så hade vi en mys kväll hemma hos Anneli. Vi grillade och tittade på sex and the city filmen. Det var Anneli, Sofie, jag och Jossan. Och jag kan inte sluta tjata om stjärnhimlen. Utanför min syrras hus är det väldigt mörkt så stjärnhimlen var magisk. Tycker det är så vackert.




En av mina favorit filmer:)



Idag så ska jag på vernessage. Barnen på min avdelnig har gjort akvarellmålningar som vi ställer ut på Uppsalas konst museeum som ligger i slottet. Dom har fått målat av sitt gosedjur, målat en katt och målat av två äpplen. Utställningen kommer att finns på plats ända till den 5 maj så om ni har vägarna förbi så är det bara att titta in. Jag kan låva att ni inte kommer att bli besvikan.
Ikväll så ska jag kanske till Hanna på grillning och innan det så ska jag hinna med och titta in hos min farmor. Måste sätta lite fart nu.
Hehe måste bara berätta en söt ska. Igår satt jag och spelade memori med ett barn. Pötsligt när hon fick ett par så drog hon händerna framför sig och snurra lite på sig och sa( Emma ) go emma go emma. Tyckte det var så gulligt:) Att jobba med barn är verkligen det bästa som finns enligt mej, jag älsakr det! 
Ha en bra dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0