Fågelkvitter!!

Jag blir så glad när jag hör att folk går in på min blogg:) trodde inte att någon skulle göra det. Igår så fick jag höra på olika sätt att fyra stycken nya hade vart  inne på min blogg.
Idag så har jag sett blåsippor för första gången i år. Vi var ute i skogen med barnen idag och letade efter vårtecken. Vi hittade blåsippor, myror, humlor och hörde masor av fåglar. Fåglarna är ju som tokiga just nu, ett rysligt liv var det på dem i skogen. Fast jag tycker det låter väldigt vackert och så är det väldigt rofullt. 
snart börjar vänner, det var jätte länge sedan som jag såg på ett helt avsnitt så ikväll så smäller det:) för nu ska inget hindra mig från att ha en hel timme tillsammans med tv:s bästa vänner:) Sen så är det ju äntligen hemma och det ska jag titta på men den kopp te i handen. Efter det ska jag lägga mej och läsa. Just nu så läser jag, någon där?? Jag har inte läst på länge så hoppas det bli av ikväll. Måste sova tidigt ikväll för jag har vart så trött idag.  
Nej nu börjar det, så ha en bra kväll!!

Kram sara


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vänner är en riktigt bra serie, det håller jag med om! Och visst är det härligt att våren är här! Man hör mer och mer fåglar och blommor som kommer upp :) Kram!

2009-04-15 @ 09:21:45
URL: http://formentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0