Råttan är tillbaka...

Jag är precis klar med dammsugningen och under en byrå så hittade jag Gretas råtta. Råttan är en favorit så nu får jag sitta och kasta råttan så greta kan springa och hämta den. Hon tar råttan i sin mun och går och morrar åt den. Och alla som har sett greta me sin råtta vet att hon verkligen morrar. Första gången jag hörde henna morra så trodde jag att det var en bil som lät utanför. Men det visade sig att det var lilla greta:) Nu när råttan är tillbaka så kommer jag att vakna tillsammans med den igen för på mornarna brukar det ligga ett litet gäng med saker som greta har dragt upp under natten. Men va gör det jag älskar henne ändå:)
Kl 17 idag så vankas det påskmiddag hos Bosse, sista påskmaten för denna gång. Men det ska bli gått:)
Igår så fick jag en jätte fin bukett blommor av mina kompisar, Victoria, Emelie och Malin. Börjar nästan bli en vanna att det står vackra blommor på bordet. Igår så planerade vi in en kryssning som jag bara ska boka nu. Ska bli så kul att gör en repris från förra gången:) 
Under den här påsken har jag hunnit med att gör en hel del. Jag har träffat min vän Rebecka och Sara. Har vart hos morbror och moster. Dansat i Tierp. Påsklunch hos familjen Elfgren. Vart på flutret( första gången:)) med mina vänner. Träffat Emelie viggis och malin igår kväll och nu ska jag på middag hos Bosse. Fullt upp med andra ord.

Hoppas alla Ni också haft en bra påsk!!
Kram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0