en promenad med stavar

Idag så har jag vart ute och promenerat med stavar:) hehe kände mej lite små töntig men victoria gjorde det igår så varför kan inte jag strosa runt med ett par stavar i händerna tänkte jag. På min promenad så stötte jag på en fasan. Läskigt! Han (och inte säga vad jag fick)fick lite panik. Fasanen stod lite instängd mellan en lada och vägen där det passerar ganska många bilar men till slut så sprang han över till andra sidan vägen.Och det gick bra och även jag kunde då fortsätta min promenad. 

  Om man kollar noga på denna bild så ser man våran vackra kyrka i sikte och självklart fick mina stavar va me lite på bilden:)
Igår så hjälpte pernilla mej att diska alla saker som vi ska försöka sälja på loppis. Vi har fått i hop ca 10 låder med glas, porslin, husgeråd och mycket annat. Nu ligger alla saker fint sorterat i banankartånger. Dagens hissning blir banankartånger, dom är ju super bra att packa i.

Igår så fick jag höra ifån min egen västerås bo min älskade victoria att vitsippan har gjort entre i våren. Själv så hittade jag ju blåsippor i tisdags.

Idag ska jag till uppsalas konstmuseum och sätta upp tavlor. För på lördag ska barnen på min avdelning ha vernissage på slottet. De har gjort jätte fina akvarell målningar. Bilder kommer att komma på deras fina alster såsmåningom.
Nu ska jag ta en kopp te innan jag beger mig till jobbet.
Kram sara

Kommentarer
Postat av: victoria

go sara;). vi får bli stavkompisar...aa man känner sig lite dum ibland me dom där stavarna men d får man bjuda på, d ger ju bra träning:). banankartonger e klockrena ju:), själv vill ja hissa att d bara e 5 praktikdagar kvar...o efter imorn e d bara 4;):). hoppas d går bra på jobbet. hörs sen kram!

2009-04-16 @ 13:39:02
Postat av: lillsara



jasså, det är du som snor ALLA banankartonger i stan. mamma letar förbrilt ; )

2009-05-15 @ 10:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0