Älskade kort att minnas

Idag så ringde jag polisen och frågade om dom möjligtvis hade fått in min kamera men inte hade dom det:( damen i luren sa att jag skulle höra av mig efter helgen när det gått lite fler dar. Jag hoppas så innerligt att någon snäll människa  ska lämna in den så jag får tillbaka den.
Nu på kvällskvisten har jag ränsat blad alla våra kort. Jag hittade ett kort där jag blåser ljusen på en tårta som mamma håller i. Det finns sex ljus på tårtan och det betyder att det var min sista födelsedag tilsammans med mamma.



Min älsklings färg var lila när jag var liten. Jag minns en gång när jag vann en nalle och fick välja bland olika färger. Jag tog en nalle som var orange med blåa byxor. Men jag kommer ihåg att mamma frågade varför jag inte tog en lila för det fanns det. Men jag svarde att jag ville ha en som såg ut som bamse:) Han var en stor favorit! Den här nallen hänger med mig än idag, den hänger på en krok på mitt rum. Nallen har en tröja på sig där det står världens bästa tjej på. På bilden här ser man mig, min mamma och nallen som ser ut som bamse:)



Hittade även ett kort på mig, mamma och pappa.



 Eftersom jag inte minns min mamma så bra så är kort och andra saker som jag vet att hon har haft otroligt viktiga för mig. Att ha bildbevis på att jag faktiskt har legat och sovit brevid min mamma är ovärdeligt för mig. Det låter säkert väldigt skumt för många men med hjälp av matriela saker håller jag minnet av henne vid liv.



För er nu som inte vet så förlorade jag min mamma när jag var 6 år och 10 månader gammal.

Måste ju gratta PERNILLA idag som blir 25 år:)
GRATTIS!!!

Kramar sara



Kommentarer
Postat av: becka

vad fina bilder. Jag har bara en jättesvag bild av din mamma, en bild när hon sitter i en bil utanför erat hus. Så fina de var. Båda två.

(Hon var väldigt lik Sofie i första bilden.)

Du är så söt. En liten liten Sara. Gullunge.



Ser så mysigt ut, och ja. Du+bamse+lila.. hehe. jag vet nog lite vem du är iallafall. :)

2009-04-30 @ 07:40:59
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: victoria

vilka fina bilder sara! kul att du hittade dom mitt i allt... kramar!

2009-04-30 @ 12:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0