Var är min kamera???

Idag så var vi ute i skogen med barnen och då såg jag massor av vitsippor och tänkte att jag skulle gå dit och plocka lite senare. Men sen när jag kom hem såg jag att det fanns vitsippor på min baksida:) ett få antal gullvivor hade tittat upp också. En tulpan( en hel del outslagna också) och många påskliljor står utslagna i rabatten. Tänk att det är sista gången jag kommer att få se hur trädgården här hemma slår ut. Jag hoppas att jag i min framtid kommer att bo i ett hus igen så att jag kan få njuta av allt som slår ut på våren för jag bara älskar det.

Idag så har jag vart och firat Bosse och i morgon fyller Pernilla 25:)

Måste beklaga mig över min förlust av min kamera:( I lördags efter att vi lämnade bilen innan vi gick till resturangen så är den spårlöst försvunnen. En kamera kan man ju alltid köpa en ny men bilderna som fanns på den är ovärdeliga. Bilderna från min pappas begravning.



Här sitter Victoria och jag med min kamera och mitt fina fodral. En rosa liten barn plånbok som jag hade som liten som var perfekt till kamerafodral. 

Sov gott!!

Kramar sara 


Kommentarer
Postat av: becka

nämen åå. Men är du säker på att den verkligen ÄR borta?? Jag tappade nämligen bort en slags nyckel till skolan jag praktiserade på. Var säker på att jag tappat den. Blev förtivlad men en vecka efter praktiken var slut och jag tog på mig mina svarta byxor så fanns nyckeln plötsligt där - i en ficka som jag letat i massor massor gånger!



På lördag, på lördag. Ps. Elin kan inte komma överhuvutaget! Hennes lillasyster har vattenkoppor och Elin är den enda i familjen som inte haft det så hon måste fly kung och fosterland. :)Men du kommer iallafall.



Puss.



2009-04-29 @ 08:57:14
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0