Påskliljor i rabatten!!

Idag när jag var ute på en liten promenad med wille och greta såg jag att den första påskliljan hade slagit ut i rabatten. Jag älskar verligen den här tiden på året. När allt börjar att grönska och man vet att man har en sommar framför sig. Det blir ljusare och ljusare för var dag. Finns det nått bättre!
I UNT idag så var det en artikel om utställningen igår. Det blev en super lyckad dag och allt blev bara så perfekt. Två tjejer spelade fiol, vi hade ett bål gult band  som invigde det hela och så bjöds det på saltapinnar, bakelser och flädersaft. Alla barn var så stolat över sina bilder. Det var en hel del  mor och-farföräldrar och mammor och pappor som var rätt stolta också. Måste erkänna att jag blev lite rörd mitt i allt jag också:) 

Här finner du artikeln från unt.se http://www2.unt.se/avd/1,,MC=77-AV_ID=896662,00.html

Igår när jag var på venerssagen så köpte jag en liten Lycko bok. Det är en samling citat om glädje och annat som gör livet värt att leva. Tänkte att jag behövde lite sånt nu.
Ett litet smakprov från boken som passade idag

För alla personer som har levat finns det åtminstone
 en vår som de aldrig får uppleva. Så helga den vår du har!

Pappa fick ju aldrig uppleva denna vår som är så vacker. Så tänk på att ta vara på denna underbara vår som vi har nu. 

kram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0