"pushing friend"

Idag har jag haft jätte träningsvärk i kroppen. Jag var med Sofie och Anneli och tränade på friskis och svettis igår. Och att jag tränar händer ju inte allt för ofta för tillfället. Men det var jätte kul! Det var dock nära att jag inte kom i väg för jag var så trött när jag kom hem ifrån jobbet. Fast efter ett samtal med Victoria hade jag inget annat val. Hon är bäst på att övertala mig:) Hon är min egen personliga "pushing friend" ( kom på benäminingen själv:)) hon får mej att våga jätte mycket. Om det är något som jag tvekar att jag ska göra så pushar hon mej i det. Som tex när jag tvekade att söka ett au-pair jobb i norge så hotade hon med att inte prata med mig tills jag hade skicka en ansökan. Och resultatet blev att jag fick jobbet:)  Nu blev det ju inte att jag tog jobbet av andra andledningar. Men hon tror alltid på mig och är värd guld för mig. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har en vän som Victoria och en vän som Emelie. Tror faktiskt inte det är många som har sådana vänner som alltid ställer upp för en och då menar jag ALLTID ställer upp.
Lucky me!!



Här är min bästa kompis Victoria och jag. Älskar den här bilden!

Jag ska på Birka kryssning. Den 10 juni kastar vi loss jag, Emelie, Victoria och Karlsson ( Malin). Ett härligt gäng som kommer att ha jätte kul. Det går inte att misslyckas med detta sällsakap:) 
 
Måste bara berätta vad Wille gjorde idag. I morse så advände jag en roller som man tar bort katthår med. Jag hade lite bråttom så jag la bara den andvända biten på byrån. Så när jag kom hem och satt och kolla på tv så kommer Wille in snurrade och jagade sin svans. Haha han hade fastan i biten och fick inte loss den.Han fick hålla på ett tag innan jag tyckte synd om honom och hjälpte han. så söt! Jag filmade händelsen så om ni vill kan ni få se:)  

Måste gratta syster på Anneli dagen idag:)
GRATTIS!!!

Saker jag håller kärast är:
Ljuset från en klarblå himmel och
 saker som för oss samman.
Så allra bäst är vänskap, föjd och gamman.

en dikt ur min lyckobok

Kram sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0