Prickar.....

Igår kväll så såg jag på sex and the city. Det handlade bladannat om att Caire i serien fick prickar på magen efter att hon blev stressad.  Det läskiga i morse var att jag kände att det kliade på magen. Och vad fanns inte där om inte massa prickar. Hjälp vad läskigt!! Ååå det kliar så.   
Nu har jag haft prickar på magen förut och docktorn sa då att det kunde vara något eksem av något slag. Så jag hoppas på att det inte är något annat.

Ikväll så ska jag till min bror stefan och fira sista april. Vi ska grilla!! Båda min systrar kommer dit så det ska bli jätte kul:)

Nu ska jag smörja på lite kortisonsalva så att det ska sluta klia.

Ha en bra sista april!!

Kram sara


Kommentarer
Postat av: victoria

åh va härligt o grilla habbis!! blir lite avundsjuk;). hoppas ni får det jättetrevligt och glad valborg:)... fast vi hörs väl sen iofs;). KRAM!

2009-04-30 @ 12:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0