Kalas dax!!

Idag så har jag varit på kalas. Det var Ingela som fyllde i torsdags och Niklas som fyller idag:) 16 år det är ju inte klokt. Det bjöds på cheesecake och hur gott är inte det. Cheesecake har blivit min nya favorit i fika väg förut lutade det mer åt chockladkake hållet. 
Det har vart lite fel på min bil (eller pappas va de ju) och man blir så bortskämd när man jämt har tillgång till bil. När man sen inte har nån bil så kommer man på jätte många saker man vill göra som är bra att ha bil till. Nu har jag ju en sådan tur att jag har bra bilmekaniker i släkten så det brukar ju alltid ordnar sig med bilen. Nu är det ju Viktor som är så snäll och hjälper mig. I dag så hörde jag i ryktes väg att den kanske snart är ok. I veckan som kommer ska jag få vinterdäcken byta också:)
Snart börjar det en romantisk drama på 3 an som jag ska se, hoppas den är bra.
 


Här är Niklas och faster sara:)

Kommentarer
Postat av: becka

16 år?? Oj, vad stor han har blivit!

Och INGELAS kalas? Menar du ingela- ingela? Grannen?



Finaste bilden på min finaste vän.

2009-04-06 @ 07:21:17
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: Caroline

Jag pysslar ganska mycket här hemma, gör egna kort och håller på med scrapbooking (dekorerar fotoalbum) Jag har en webbutik där jag säljer sånt material, www.pysselparadiset.se Har gått en kurs men nu är jag istället med på pysselträffar där man samlas tillsammans och pysslar en hel dag :9 Det är jättekul!

2009-04-06 @ 16:02:24
URL: http://formentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0