GLAD PÅSK!

Glad påsk på er alla mina blogg läsare:)

Har precis vart ute och rastat lilla wille i koppel. Greta var det svårare att få ut. Hon nöjde sig med att titta ut på oss igenom fönstret. Det är så kul att se när en katt ska utforska en helt ny värld. De strycker sig längst marken och  tassar försitigt fram och nosen är i full action med att ta in alla nya dofter.
Idag så har jag vart på påsklunch hos min vän victoria. Storasyster Sofie följde med. Vi fick god mat och till efterrätt fick vi en jätte fin påsk tårta.
Igår var jag i Tierp. De var jag, sofie, hanna, viktor, anneli och roine som åkte dit. Först var vi på middag hos morbror Lars-Göran och moster Marjatta som bor där i tierp. Och som alltid när man kommer dit blir det jätte god mat. Igår bjöds det på pajer och jätte god sallad, det serverades blåbärspaj också. Mums. Sen bar det i väg på dans. Det var Sannex som spelade på möbeln i tierp. Både morbror och moster följde med ut och dansade:) Jag fick många danser med morbror:) På hemvägen höll jag på att köra på en grävling men hann att  väja. Jätte läskit. Blev helt skakis i benen.
Snart ska jag börja göra mej iordning för kvällen. Jag, emelie, jennie och jessie ska ut och partaja ikväll:) Ska bli så kul! Först blir det lite för fest hos jessie innan det bär iväg ut.

Förra påsken spenderade jag i australien. Det här är en bild på våra påsk presenter som vi gav varandra.


Här har vi våran påsk lunch förra året. Den bestod av koskos, ägg, championer och advokado:)

Varma påsk kramar sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0