En stund i solen!

Våren är här. På riktigt! Nu har jag suttit ute och ätit lunch i solen. Det är ju så skönt att jag inte vill gå till jobbet, börjar nu kl 13. Det ända man hör när man sitter här är fågel kvitter och nån enstaka bil då och då men annars är det så lungt och skönt här ute i bälinge under en förmiddag mitt i veckan.
Igår satt jag upp lite påsk saker. Älskar påsken. Förra året va jag borta under påsken så fast jag lever i ett kaos hus ( håller på å rensar ut vårt hus som vi ska sälja så småningom) så måste jag få ställa upp lite tuppar:)
Nu måste jag åka till jobbet , ha en skön dag i vårvädret!

kram sara


Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst är det häärligt med solen! Jag tycker man märker på folk att de blir lite gladare när solen skiner, speciellt den här förta riktiga vårsolen. Jag och min hund har suttit på balkongen och solat idag, det blev riktigt varmt! :-) Kram

2009-04-01 @ 21:47:07
URL: http://formentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0