Älskar min bil:)

Imorse när jag vaknade och det gjorde jag av att kissen Greta hade ner en kruka som föll i golvet me en smäll. Den gick i två delar och det var lite lessamt för det var en fin kruka. Men va gör det igentligen när det finns värre saker att haka upp sig på. Iallafall när jag vaknade och drog upp rullgardinen så hamna min blick på min bil. Och då tänkte jag men kära nån va ren den är. Så jag va tvungen att smsa Hanna och fråga hur det gått till och visst hade den fått en makeover:) Hanna och Jossan hade tvättat den. Men det va först på eftermiddagen när jag skulle ta en sväng in till stan som jag märkte att den va ju städad på insidan också. Hehe bilen har ALDRIG vart så städad. Så tack Hanna och Jossan för städningen:)
Idag så vankades det ju påsk lunch på jobbet, och oj va det va gott. Det fanns mycket att välja mellan. Vi fick ju besök av en påsk kärring också. Det är jätte kul att se barnens rektion när de inte vet om det är en riktig påskkärring eller om någon bara är utklädd. Barnen satt länge och diskuterade vem det kunde vara. - Jo, det var du Irene(barnen). - Nej inte var det jag heller(Fröken Irene). Hmhm...(barnen).
Jag har vart hos min farmor idag. Vi var på maxi och shoppade lite och tog en tripp till farfars minnes plats. Nu på kvällskvisten så kom min underbara vän emelie över en stund på en kopp te. Älskar att sitta och prata och bara spåna på livet tillsammans med henne. För det är nog det vi gör vi spånar över hur saker är och hur livet ska te sig. Undra om vi blir nå klokar på det:) det tror jag, lite iallafall.
Måste ju lägga in en liten parantes om va jag mer gjorde idag. Jag svängde in på en mack och hade i luft i däcken. Hehe nu kan jag det också:)

kram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0